fredag 16 oktober 2009

Ränneslätt som åskådare

I morgon är det dags för Ränneslättsloppet i Eksjö,en tävling som jag kört dom senaste 16 åren,men i morgon är jag åskådare.Känns lite vedmodigt ,men någon gång är det sluttävlat även för mej!På bilden rullar jag ut till start förra året!
På startplatsen är det alltid ett litet nervöst snack med konkurenterna,och kompisarna som här, Per-Åke Johansson och min klubbkamrat Claes Håkansson

Här varvning efter ett varv och över två mils körning(jag kör faktiskt om en konkurrent) ,det var tider det!


3 kommentarer:

  1. Kan du inte köra veteranklassen i lungt tempo på fredagen istället

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det känns tungt. Det kommer nya möjligheter!

    SvaraRadera
  3. Lugnt tempo är inget för mej,full gas eller inget,är det som gäller!!!!

    SvaraRadera