Prövade i morse det gamla tricket med nylonstrumpan från 1 april 1962.Man tar en nylonstrumpa och håller framför den gamla svartvita tv:n och som ett mirakel blir det färg-tv
EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna
4 timmar sedan

Jag fick också färg-tv. Kanske berodde det på att det var färg-tv innan.
SvaraRadera- Det där är väl det mest omtalade aprilskämtet genom alla år. Själv vara jag bara fyra år, så det är väl att alla har pratat om det som gör att man kommer ihåg det.
SvaraRadera- Ha en fortsatt trevlig helg !!!
Hälsar Farbror Henning och Blondin-Ida....:o)