Besökte enduro-sm i Vimmerby i söndags.Man imponeras alltid av vad stort ett sådant arrangemang är.Med ca.300 deltagare och alla har buss, husvagn eller husbil blir det överfullt överallt i depån
EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna
3 timmar sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar