Har just sett VM-premiären i speedway i Aukland Nya Zeeland.Var uppe kl 05 i morse för att via datorn se polsk tv:s direktsändning.Segrare blev världsmästaren Greg Hancock före Jarek Hampel o Nicki Pedersen
EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna
4 timmar sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar