fredag 5 juli 2013

Sista dan på jobbet

 I morse åkte jag iväg till min sista dag på jobbet!Efter nästan på dagen 50 år som snickare,  blev det pensionering i kväll.Frun var ute och fotade innan jag gav mej iväg till ABB i Figeholm för att slutföra mitt sista projekt,"Gula Villan" som blev ett extrajobb för att företaget satt trångt till med personal!
Har renoverat hela huset,samt byggt en veranda i limträ,med herrgårdsstaket med 16 kryss o räcke!En intressant avslutning på ett långt snickarliv!

2 kommentarer:

  1. Grattis till att va statsanställd på heltid.
    Nu kan du få strängare chef på Skärgårdsgatan 8 så det lär inte va slut önskemål på förändringar......

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar.Min nya chef har lovat mej 4:a veckors semester,efter det ska jag komma in på hennes kontor för uppdrag!

      Radera