söndag 4 november 2012

Mamba Point Hotel

 Hemresan blev försenad ett dygn pga.tekniska problem på flygplanet.Flygbolaget bjöd på hotell i Monrovia,ett av de finare i huvudstaden.Tog några bilder från balkongen vid matsalen
 En underbar utsikt över stranden och havet
 För den välbärgade turisten är detta ett toppklassigt hotell.200 USD per natt!!!!
Flygbolaget var frikostiga,bjöd på frukost trerätters lunch och kvällsmacka! Jag valde spagetti speciale med havets läckerheter min kompis dubbelburger!!

3 kommentarer:

  1. Verkar som om du haft det helt ok i Liberia.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om man jämför denna bostad med var jag bodde under min vistelse,är det natt och dag.Men jag klagar inte,hade fyra spann vatten el halva dygnet och frukost,två mackor med majonäs och sardiner!

      Radera
  2. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    - Det där var inte fy skam. Vilken underbar utsikt. För att inte tala om maten !
    - Ha en fortsatt bra dag !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera