fredag 31 december 2010

Året som gått

Det har hänt en del under året,tänkte en del vilka tre händelser jag mindes särskilt.På första plats kommer förståss mötet med min älskade lilla Jessica i Liberia.Min familj står alltid mej varmast om hjärtat!
I januari ramlade jag på jobbet och bröt armen på flera ställen,gipsades från fingrarna till axeln,borta från kneget en månad!








Skolträffen i Målilla skola,50 år efter vi slutade skolan möttes vi igen på en minnesrik augustidag.Vi hade hur mycket som helst att prata om och att minnas.Träffen avslutades med supe på Moliljan!
Avslutar med att tacka alla besökare på min blogg och alla trevliga inlägg och önska er alla ett GOTT NYTT ÅR !



3 kommentarer:

  1. Gott nytt år Göran! Tackar för många fina läsupplevelser. Dina rapporter från Liberiaresan väcker äventyrslusten inom mig och jag hoppas kunna göra något liknande nångång.

    SvaraRadera
  2. Ja, det är inte lätt att välja ut godbitarna från året som gått. Ska försöka göra nåt liknande till min blogg imorgon, och så ska jag ju ut och ta första bilden till 365-bloggen, som jag tjuvstartat med ett inlägg idag :)
    Önskar Dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du håller dig i skinnet i år och inte bryter nått!! Får en kick av att trots bryten arm så är blå kläderna på, gubben har likadana ;0)
    Happy New Year till dig och din familj!!

    SvaraRadera