lördag 1 januari 2011

Gott nytt 2011

Jag önskar alla ett Gott nytt år 2011.Vi firade det nya året traditionsenligt hemma med våra gamla grannar Göran o Barbro från Skärgårdsgatan som nu bor i Gäddvik i Värmland.Tidigare på kvällen avnjöt vi fyrverkeriet vid Badholmen! Nyårsdagen började med ett lätt regn och +2 på termometern,så vi hoppas att det svinkalla vädret bedarrar! Snart väntar nyårskonsert från Wien och backhoppning från Garmisch Partenkirchen,inte för jag älskar det,men det är tradition!

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig bild på nyårsraketerna!
    Här regnade och blåste det rejält vid tolvslaget, så jag valde att stanna inne i stugvärmen. Raketer som sköts upp kunde jag se ändå, för det sköts upp massor av den varan runt om här där jag bor.
    Önskar Dig en Gog fortsättning på det nya året!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. God fortsättning Göran! Nyårskonserten är min favorit. Backhoppningen är ju också tradition, tyvärr verkar vädret spela ett spratt i år.

    SvaraRadera
  3. God fortsättning säger jag också!

    På vilken kanal skulle backhoppningen sändas? Jag har helt missat att leta efter den sedan sändingarna avslutades för några år sedan - har inte haft koll på att de återupptagits! Men, men, traditioner är kanske till för att brytas? Jag såg inte Ivanhoe heller idag...

    SvaraRadera