Måste berömma vår stadsträdgårdsmästare med personal som planterat så vackert kring hamnen
Hoppas bara att det får vara ifred för nattbuset på och omkring hamnen !!
EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna
32 minuter sedan




Oj vad det blommar fint och du Så snyggt det blev på museumet.
SvaraRaderaHenning hade ju varit där och fotat den gamle räven.
Han kunde inte hålla sig men det är ju som man säger att ränderna går aldrig ur. Det blev ett väldigt fint reportage.Jag skrev hos honom att du är ju riktigt stilig så då är det väl bäst att jag skriver det här också.
Jättekul att se dig ordentligt.
Grattis till ett snyggt jobb.
Kramizzz på dig