Har alltid beundrat toppstugan på Aboda Klint .En värmestuga som väl fyller sin funktion
En ovanlig knuttimrad stuga som läggs skift för skift.Mycket snyggt och starkt!
EFIT - från tåg till ö, en junilördag i Nederländerna
1 timme sedan


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar