torsdag 30 oktober 2014

Läget ljusare i Liberia

 Läser dagligen om ebolaläget i Liberia,idag rapporteras det att man börjar se ljuset i tunneln! Antalet fall har radikalt minskat och befolkningen har fått bra instruktioner hur man beter sej mot ebolasmitta! Har också telefonkontakt med mina vänner som berättar om hur läget är ett par gånger i veckan! Här kommer några possitiva bilder från min resa i september förra året! Flygplatsen Roberts International utanför Monrovia, alltid buss till terminalen!
 Vy över Liberiakusten
 Hotellet där jag brukar bo
 Här har jag bjudit vänner på middag
 Min frukost varje morgon
 Hemlagad mat är alltid god,här fisk o ris
 Klassisk mat från hotellet,kyckling o pommes för 10 usd
En öl på maten vid floden är aldrig fel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar