onsdag 18 juni 2014

Härligt besök!

I våras hjälpte jag min pingiskompis Göran med att besiktiga hans motorcykel ! Han var svårt sjuk i cancer och skulle läggas in  och isoleras i Linköping för stamcellsbyte.Efter en jättetuff tid på sjukhus och hemmaträning har han kommit tillbaka steg för steg,och i kväll kom han och hälsade på med sin Triumph,precis som han sa när jag när jag lämnat tillbaka hojen efter besiktningen "jag ska fixa det här" och så blev det! Mycket träning återstår,prover och efterkontroller men en sak är säker,med en stark vilja kan man övervinna mycket.Önskar honom lycka till med rehabiliteringen och väntar på nästa besök!

2 kommentarer:

  1. - Trevlig Midsommar till er på Skärgårdsgatan.
    Jag kunde inte bekräfta din vänförfrågan på FB. Men jag gjorde en till dig i stället. Kanske fungerar.
    - Ha det så trevligt !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart blir vi facebookvänner!

      Radera