tisdag 20 maj 2014

Lite nostalgi,kungligt tema!

 Programmet för i år,med förteckning av de ca: 500 anmälda ekipagen!
 Gärdesloppet startade 1922
 En bild ur programmet,en del fordon är med även i år!
 Kungliga hovstallet ställer ut en del av sina "våra" fordon varje år!
 Detta ska väl kallas "dollargrin"
 Bröllopsbilen som används vid kungliga bröllop,senast kronprinsessan Victoria o prins Daniel
 Kronor på skärmarna ska de va!

 Prins Daniel hade ingen bil med,men en Ockelbo sportbil får väl representera hans hemort!

2 kommentarer:

  1. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    - Vilka bilar det var i det loppet.
    Jag såg ett kort inslag på TV i söndags kväll därifrån. Men
    jag såg inte om du var med.....
    Ikväll parkerar jag i andrakurvan i Målilla med kameran. Dackarna brukar alltid vinna när jag är där. Får hoppas det håller i sig.
    - Vi syns kanske ikväll.
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart är jag där,med en speedwaykorv i näven!!

      Radera