lördag 9 november 2013

Härlig kulturnatt

 Tog några bilder med mobilen i går kväll under kulturnatten.Nalle,månen o stad i ljus! Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliteen!
 Inne i båtmuseet vid norra kajen premiärvisades Ångslupen som skänktes till sjöfartsföreningen under sjöfartshelgen!
 På Lilla torget spelade bleckblåsarna finstämt!
Kvällen avslutades på Hotell Ett med konsert av Oscarshamns Storband med solister!
En mycket trevlig kväll med mycket annat också,bildvisning,föreläsningar,museevisningar,dansuppvisning,dragspelsklubben,bildarkivet,mm

5 kommentarer:

  1. Ser att du hade en fin kväll ,God fortsättning ,Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi hade er toppenkväll som avslutades med storbandet och "Stad i Ljus" under ledning av vår vän saxofonisten Jan Ottoson på Hotell Etts estrad!

      Radera
  2. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    Ja tänkte väl det....
    Tyckte det var onödigt att ge mig ut i mörkret på Kulturnatten. Jag får ju ändå se vad som hänt på Svensson blogg.
    Måste erkänna att jag var lite orolig i eftermiddags att jag skulle missa det. Var lite orolig att ni stannat hemma...:o)
    - Ha en fortsatt bra kväll på Skärgårdsgatan !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida...:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte varit hemma så mycket idag så det blev att blogga lite sent! Intressant var bildvisningen av Mitt Oskarshamn på ett överfullt Shalom cafe med suveräne och kunnige Robert Walve vid micken!

      Radera
  3. Tack för att du kom på bildvisningen!
    Vi fick köra en extraföreställning, kul när det uppskattas!

    SvaraRadera