onsdag 10 november 2010

En galen kråka

Var ute i skärgårn´i dag på ett jobb.Hann knappt börja förrän min kompis och jag blev anfallen av en kråka.Den jagade mej var jag än var,och när jag tog skydd i bilen var den där ock skulle hacka på mej.Kameran låg i handskfacket, och jag tog en bild på anfallaren.Efter att vi hotat den med tillhyggen och kastat lätta saker på den,fick den nog efter ett par timmar, och försvann i skogen.Vid eftertanke var vi väl inne på kråkans revir,och den ville väl tala om att här gör ingen snickare intrång ostraffat!

3 kommentarer:

  1. - Kul bild, Göran !
    Det ser ut som Dragskär....?

    SvaraRadera
  2. Konstigt att den betedde sig så nu, för de har ju inga ungar eller så nu... Härlig bild du fick på den i alla fall!
    Ha en bra dag!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. Du har bra kustminne Hasse,det är rätt!!

    SvaraRadera