onsdag 3 februari 2010

Målilla OK 50 år

I min hembygd firade orienteringsklubben 50:årsjubileum för ett par veckor sedan .Här klubbstugan vid Hesjön!
Har inte själv orienterat så mycket,men i min ungdom tog jag orienteringsmärket i guld,men mera blev det inte.Det blev mest fri-idrott för mej ,men många av mina kompisar fortsatte och var mycket duktiga,både i skogen och som ideella arbetare inom klubben.Besökte klubbstugan i måndags,och där pågick ideella arbeten med dusch och omklädning!Bilden mitt fina märke!







3 kommentarer:

  1. Jag vet att du orienterat i Gunnarsöskogarna för det finns det tydliga tecken på i terrengen!

    SvaraRadera
  2. Då gick jag inte efter kompassen,bara efter havsbruset!

    SvaraRadera
  3. Jag var väl aldrig en större löpartalang, men det märket finns även på min märkessköld!
    Finns en del fina bilder från MOKs jubileum här:

    http://www.malillaok.se/50arsjubileum/jubileumsbilder.htm

    SvaraRadera