Var med Lucas på den nya lekparken vid Hantverksgatan i dag!
Jätteroligt tyckte Lucas att köra den fina sportbilen
Det fanns mycket roliga saker att pyssla med
Klätterhuset var förståss intressant!
Öppna trädgårdar i regnväder
4 dagar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar