Fick i går 2014 års mopedkalender i brevlådan tillsammans med tidningen Mopedklassiker!
Döm om min förvåning då jag själv flyger fram på maj månads uppslag, en bild från 1963 som redaktören hittat på min blogg!
Lite Glasgow
13 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar