I helgen har vi hälsat på våra f.d.grannar i Gäddvik.Dom bor vackert vid Vänerns strand!
En ostbricka i lördags kväll satt fint på uteplatsen!
Nere vid bryggan låg båtarna redo för höstens gäddfiske!
Lite Glasgow
2 dagar sedan



Ser att en av gammelgäddorna redan är uppe på land!
SvaraRadera