Ett trettiotal stockholmare besökte Kungseksbanan i Oskarshamn för ett träningsläger.Ledare var bröderna Forsell som har Mc-firma i Stockholm men bördiga från O-hamn och tillhör sverigeeliten i motocross.
Öppna trädgårdar i regnväder
4 dagar sedan


Ser ingen KTM!
SvaraRaderaDet var dåligt med KTM,men jag såg en i garaget i morse!
SvaraRadera