torsdag 31 december 2015

Nyårsafton med minnen av året

 Året började med snö,Lucas kom på besök och prövade kälken
 Tysklandsresan blev kul,här en tur på Rhen
 Mosel vid Koblenz
 Speedway-GP succe i Målilla på kvällen trots regn hela dagen
 Bilracing på Västerviks gator,här en Köningsegg



 Isle of Man igen med mina grabbar,lika kul varje gång.Bodde på Hydro Hotel,här trivs vi alltid










Cykeltur till Stånghamn

Jul på Skärgårdsgatan. Lucas med den julklappen han gillade mest,en brandbil som lät!!
Min mor kom från Virserum och firade med familjen,STORT tyckte jag






4 kommentarer:

  1. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    Jag är imponerad över din cykel. En sådan
    skulle jag aldrig våga mej upp på...
    - Ha ett trevligt slut på året !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
  2. Den köpte jag till Vättenrundan 1988,nästan som ny ännu!!Gott slut själv..

    SvaraRadera
  3. Ett händelserikt år för dig ,hoppas det kommande också för lika mycket glädje med sig ..Så ett gott nytt år till dig och familjen ,Nette

    SvaraRadera