tisdag 4 augusti 2015

I etern igen

 Tyvärr kraschade min dator i torsdags,trodde vi löst problemet men i fredags var det svart i rutan!
 Jobbade på Motorns Dag i Målilla i helgen så jag hade inte tid med datorn,men igår var  på Media Markt i Kalmar och köpte en ny laptop som jag använder för första gången nu!
Sågverket i lördags alltid populärt
Tändkulemotorer hördes och sågs överallt
Gamla vackra speedwaycyklar finns alltid utanför speedwaymuseet
En sån här Monark La Strada var min första moped
Och en sån här Monark med Flintamotor och kromade skärmar o tank var min andra!

2 kommentarer:

  1. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    Dom mopederna skulle du ha sparat. Det är värde i dom nu.
    Hoppas det löser sig med räddningsaktionen med de gamla bilderna. Alltid tråkigt när det strular med datorn eller annan digital utrustning.
    - Ha en fortsatt trevlig vecka !!!
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det ordnar sej med bilderna,svaret kommer nästa vecka då min sonhustru kommer hem från semestern!

      Radera