tisdag 8 juli 2014

Länssjukhuset i Kalmar

 Vårt barnbarn fick föras till Kalmar i går eftermiddag för en allergiattack!Vi följde efter ambulansen som stöd,med det slutade lyckligt,lille Lucas piggnade till och fick följa med hem senare på kvällen! Under några timmars orolig väntan ute och inne tittade jag på entretaken jag och min kompis Inge byggde 1981 på vi byggde sjukhuset.

 De var i förvånansvärt gott skick,endast underhållsmålade vad jag kunde se! Men det viktigaste var att Lucas repade sej så bra så han fick följa med hem,sen får väl prover utvisa vad som hänt!


6 kommentarer:

  1. tur att det gick bra med Lucas.Fin takkonstruktion där ,ha det bra i sommarvärmen.Nette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja,mycket kan hända på några timmar! Har ringt i morse och han mår bra idag!

      Radera
  2. Skönt när det rättar till sej!

    SvaraRadera
  3. - Halloj på Skärgårdsgatan.
    - Skönt att det gick bra för lilla Lucas !
    Förstår att det var oroliga timmar för er alla.
    Sköter du hejaklacken i Västervik ikväll. Så har jag
    kollen vid datorn.
    - Ha en fortsatt bra dag !
    Hälsar Henning och Blondin-Ida....:o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart blir det Västervik i kväll,en svår match för alla bortalag inklusive Dackarna,vi får hoppas att Loktaiev lyfter laget med sin återkomst!

      Radera