tisdag 28 januari 2014

Känt folk på mässan

 Träffade lite känt folk på mässan.Här står jag till vänster och sedan Irene Gunnarsson-Sjödal som var gift med roadracinglegendaren Esso Gunnarsson, numera borta,Roffe Sundberg fd.speedwaystärna i Vargarna o landslaget,Varg-Olle Nygren 40 o 50-talets stora mc-idol som körde allt på två hjul och flerfaldig svensk mästare nu 85 år ung,th.min bror Sven-Eric Svensson.Känner alla pga,mina besök på Isle of man
Erik Stenlund världsmästare i isracing och svensk mästare,tv-kommentator mm.tillsammans med Roffe Sundberg fd.Generalsekreterare i Svemo och speedwayförare. Erik träffade jag för många år sedan på Isle of Man,då vi var ute på landsbygden och besökte en farm som körde med ångmaskiner!Roffe har jag också träffat på ön tillsammans med Irene o Esso!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar