fredag 6 februari 2009

Gärdesloppet Djurgården



När jag var i Stockholm förra helgen passade jag på att köra ett varv på Kappkörningsbanan på Djurgården som används under Gärdesloppet,som arrangeras i juni.Då sitter man på en filt på gräset och fikar medans,nostalgin slår en i ansiktet och öronen njuter av härlig motormusik och av riktiga dixilandband.Men nu är det vinter och det stora festivalområdet täcks av frost,liksom den vackra banan,men det kommer en sommar snart,och då sitter man där i gräset och njuter igen !!

5 kommentarer:

  1. Ser inbjudande ut faktiskt,det kanske man skulle kunna tänka sig besöka i sommar

    SvaraRadera
  2. Jag ser att du kollade på fina kurvor när du var i Stockholm, men du vågade kanske inte fotografera alla!

    SvaraRadera
  3. Jodå!men kanske inte lämpliga på bloggen!!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du njuter!!

    hittade en videosnutt på Youtube, men den har du väl redan sett?

    http://www.youtube.com/watch?v=cHPr5GCtBIw

    SvaraRadera
  5. Roligt att du tittade på kippet på Youtube Anders,Rekomenderar mina bloggvänner att se och höra detta,jag var där -07

    SvaraRadera